Hans hasseriis politi

Locked
68 views
Din alder: 12 år snart 13
Link til din accepteret civil ansøgning:  man skulle vidst ikke bruge en sagde matt men her er den  https://tieverse.mistforums.com/thread/hans-hasseriis-civil-381465
Har du tidligere erfaring som politi: ik helt men har prøvet på ukendtHvad er PD: Police department / politi station
Fortæl lidt om dig selv IRL: (min 50 ord):  jeg er en 12 årig gut fra fyn jeg  er en meget chill type men jeg kan også godt (prøve ) at være lidt sjov nogle gange. og som godt kan lide at spille computer og være sammen med vennerne, jeg går ik til nogle sports så det gør mig bare mere aktiv som Betjent.
Fortæl os hvorfor du vil være en del af TieVerse politi kops: (min 50 ord) . fordi at min drøm altid har været at være betjent ingame men har bare aldrig haft chancen for det på grund af min alder men jeg lover at hvis jeg bliver her vil jeg være 100 procent seriøs om mit arbejde som betjent. håber virkelig i vil se blot for min alder og give mig en chance <3
Acceptere du at hvis du får en spiller klage og den går accepteret at du kan blive fyret: ja
Hej Hans hasseriis.

Din ansøgning er sat på hold. pga vi skal lige snakke med staff teamet med ledelse af politiet.
Reply