[b]Alder IRL: 12 snart 13
Navn IRL: Emil Møller
Fortæl om dig selv IRL: [/b]Hej hedder emil Jeg er en 12 årig gut Fra fyn. jeg går til esport og bas. meget chill fyr [img]http://arma-dillo.dk/uploads/emoticons/heart.png[/img] Jeg har lært spillet fra min brors ven. ;D tit sammen med venner og jeg bruger meget tid foran computeren. Jeg går i 6 klasse, Håber i kan bruge det til noget
[b]Hvad kan du bringe til vores staff team: Hjælpe andre folk og bare være lidt nyttig for andre. plus vil også meget gerne hjælpe med spillerklager og forum ting
Hvorfor skal vi vægle dig fram for andre: fordi i kender mig og fordi jeg elsker at hjælpe andre folk i stedet for mig selv hele tiden <3
Acceptere du at du kan blive smidt ud af staff teamet hvis du laver en fejl eller får en spiller klage. (Men alle kan lave fejl og hvis du laver fejl engang i mellem er det fint.) ja [/b]
Alder IRL: 12 snart 13
Navn IRL: Emil Møller
Fortæl om dig selv IRL: Hej hedder emil Jeg er en 12 årig gut Fra fyn. jeg går til esport og bas. meget chill fyr

Jeg har lært spillet fra min brors ven. ;D tit sammen med venner og jeg bruger meget tid foran computeren. Jeg går i 6 klasse, Håber i kan bruge det til noget
Hvad kan du bringe til vores staff team: Hjælpe andre folk og bare være lidt nyttig for andre. plus vil også meget gerne hjælpe med spillerklager og forum ting
Hvorfor skal vi vægle dig fram for andre: fordi i kender mig og fordi jeg elsker at hjælpe andre folk i stedet for mig selv hele tiden <3
Acceptere du at du kan blive smidt ud af staff teamet hvis du laver en fejl eller får en spiller klage. (Men alle kan lave fejl og hvis du laver fejl engang i mellem er det fint.) ja